קידקוד מתכנתים צעירים נוסדה על ידי עמית שניאור, יזם ואיש הייטק בן 44
מתגורר במודיעין, נשוי ואבא ל 3.
בוגר מכללת וינגייט ובמשך שנים רבות אימן והדריך כדורסל ילדים בכל הגילאים.
בשנת 2008 עשה הסבה לעולם ההייטק.
עבד בחברות מובילות כמו: 888, חברת הגיימינג המצליחה, בולט, חברה המפתחת מוצר לחברות ביטוח בארה״ב, חברת בטר פלייס אשר פיתחה פתרון לרכב 100% חשמלי ראשון שנכנס לישראל.
עמית צמח בחברות אלה מתוך תחום ה QA, אבטחת איכות התוכנה:
“מאד אהבתי את התחום הזה מכיוון שמצאתי הרבה סיפוק להוות שומר הסף אשר אמון על איכות המוצר שאכן הוא ראוי ואיכותי. “
בהמשך שימש בתפקידי ניהול גם בתחום ה QA וגם בפיתוח.
“בשנת 2017 שמתי לב לדבר מאד מעניין,
ראשית הבנתי שילדים צעירים, בגיל בית ספר יסודי יכולים ורוצים מאד לתכנת, אבל אין מסגרת מספיק נגישה עבורם כדי ללמוד תכנות. רציתי מאד להמשיך ולהדריך ילדים כי זה מה שעשיתי במשך שנים רבות בתחום הכדורסל והחלטתי לשלב את העיסוק שלי כיום עם הניסיון הרב בהדרכת ילדים.
וכך הקמתי את קידקוד מתכנתים צעירים
כיום לאחר 6 שנות פעילות ומעל 650 ילדים אנחנו בין המסגרות הטובות בארץ המעניקה מענה ברמה אישית מאד לכל ילד וילדה אשר אוהבים ונמשכים לעולם התכנות.”
״ככל שנטעה יותר כך נשפר את היכולת שלנו, את ההתמודדות עם תסכול ואת המסלול להצלחה. ילדים מטבעם אינם יודעים להתמודד עם טעות ונרתעים ממנה, אנו משנים את התפיסה הזו אצלם ויוצרים למילה טעות קונוטציה חיובית, כזו שתוביל להצלחה.״
הקורסים שלנו מועברים אונליין. הילדים מתחברים מחדרם, המקום הבטוח ביותר עבורם שם גם הבטחון העצמי שלהם.
על מנת להבטיח שליטה מקסימלית בשיעור ומתן תשומת לב מירבית לכל ילדה וילד. בכל קבוצה עד 9 ילדים.
השיעורים מועברים על ידי מדריכים חיים ונושמים. והכי חשוב, סבלנותם ורצונם שכל ילדה וילד יצליחו ראויים להערצה. נסו אותם.
ההתפתחות האישית מתרחשת בעבודה העצמית. הילדים מקבלים את השיעור גם כקובץ מוקלט כך שהם יכולים לצפות בו שוב, ולבצע את המשימות.
בקבוצת הוואטסאפ מתנהל כל השבוע דיון לגבי המשימות שעל הפרק. בהם המדריך ושאר הילדים מעורבים כך שניתן ללמוד מכולם.
פרויקט אמצע קורס ופרויקט סוף קורס הם פרויקטי חובה שהילדים נדרשים להם. אלה הם התוצרים והיעדים שאנו מגדירים לילדים מבעוד מועד.
בבסיס עקרונות ההצלחה שלנו יש ניסיון רב שנים של הדרכת ילדים.
העקרונות מסכמים גישה של הכרת עולמו של הילד/ה, פיתוח קשר אישי בתוך קבוצה, הצבת יעדים נכונים לכל ילד וילדה ופתיחת הסתכלות נכונה לתוך עולם הדמיון כמאגר של רעיונות ההופכים למציאות:
בתוך הקבוצה הגישה היא אישית ומותאמת לכל ילד/ה על פי הרקע שלהם, חולשותיהם והיעדים שהם מציבים לעצמם. המדריך הוכשר כדי לגלות את הנפש של כל ילד וילדה ולפתח היכרות אמיתית כזו שתמצה לבסוף את הפוטנציאל האמיתי של כל אחד ואחת.
לכל אחד ואחת מאיתנו יש כישרון. כישרון זה שורש בריא לצמיחה כאשר הרעיון הוא לפתח יכולת מתוך השורש הזה. יכולת משמעותה מיצוי הכישרון והבאתו לידי ביצוע. תפקידנו לאתר את הכישרון ולפתח ממנו יכולת.
ככל שנטעה יותר כך נשפר את היכולת שלנו, את ההתמודדות עם תסכול ולבסוף את ההתקרבות להצלחה. ילדים מטבעם אינם יודעים להתמודד עם טעות ומפחדים ממנה, אנו משנים את התפיסה הזו אצלהם ויוצרים למילה טעות קונוטציה חיובית, כזו שתוביל להצלחה.
הקורסים שלנו נכתבו בשיטה המותאמת לילדים.
השיטה דוגלת בעקרונות שנחרטו על דגלנו כגון: קצב סוחף, איתגור החזק לצד דחיפת החלש,
הבנת צרכיו של כל ילד וילד באמצעות הצצה לעולמו, התחביבים שלו, ובכך להתאים לו את החוייה הנכונה עבורו
על מנת לקדם אותו לעבר היעדים שהצבנו לעצמינו בתחילת הדרך
קורס פיתוח אתרי אינטרנט מעולה שיסייע לילדים ללמוד את היסודות של אתרי האינטרנט ולהתקדם בעולם הדיגיטלי
זהו הקורס שהופך את הילדים רשמית למתכנתים מן השורה. javascript היתה ונשארה אחת השפות הפופולאריות
פייתון נחשבת לשפה תכנות מעולה לילדים, מכיוון שהיא מציעה מבנה ותחביר פשוטים למדי שנוחים להבנה וללמידה
קורס פיתוח המשחקים הייחודי שלנו מיועד לילדים אשר מעוניינים להתחיל קריירת פיתוח בעולם ה Gaming המאד נדרש כיום
App Inventor נחשבת לפלטפורמה מתאימה במיוחד לילדים אשר מעוניינים ללמוד ולחקור את עולם פיתוח האפליקציות לנייד
סקראץ׳ היא שפת תכנות ויזואלית ופופולרית המיועדת לילדים ולמתחילים ללימוד קידוד באמצעות גישה חזותית ויצירתית
אריאל חנן, בן 15 (כיתה ט׳) ממודיעין, בוגר קורס פייתון, מציג את המשחק המטורף שפיתח כחלק מפרויקט אמצע.
KidKod מתכנתים צעירים גדלה בקצב של כ 50% בכל שנה.
ב 6 השנים של המיזם הקפדנו על מיטוב התוכן המקצועי, בניית DNA חזק ויצירת צוות הדרכה מחוייב ואיכותי.
כעת המטרה:
לקחת את המוצר הבשל ולהגיש אותו לכל בית בישראל.
החזון:
לטפח, לגדל ולהכשיר דורות של מתכנתים צעירים בישראל במרכזים פיסיים ברחבי הארץ ובאופן היברידי.
אשמח להגיע לפגישה פנים מול פנים כדי להכיר ולספק פרטים נוספים
בברכה,
עמית שניאור
2. הסדנה מתחילה ב 14 לאפריל ומסתיימת ב 18 לאפריל, סך הכל 6 ימים, כל מפגש הוא שעתיים, סך הכל 12 שעות.
2. הסדנה מתחילה ב 14 לאפריל ומסתיימת ב 18 לאפריל, סך הכל 5 ימים, כל מפגש הוא שעתיים, סך הכל 10 שעות.